V následujícíh odstavcích jsou popsány vybrané příklady řešení s využitím námi dodaných aplikací. Podrobnější seznam Vám zašleme na vyžádání.
Pro některé vybrané projekty typových oborových řešení je Vám k dispozici podrobnější popis ve formě Případové studie. Tyto si můžete zobrazit v submenu pod Referencemi , případně je lze i stáhnout jako soubor v PDF formátu.
Smurfit Kappa Packaging Czech, Žimrovice, Brno
Podnik je významným výrobcem a prodejcem kartonáže z vlnité lepenky a výrobcem obalů z uvedených z kartonáže. Systém MAGIS je v podniku provozován od roku 1994 a je průběžně aktualizován novými verzemi a doplňován o nové funkce. Systém slouží pro komplexní řízení obchodních a výrobních procesů a s návazností na následné zpracování účetní, které je realizováno pomocí celopodnikové aplikace SAP R/3.
Systému MAGIS CB je v podniku využíván pro klíčové podnikové procesy a poskytuje vysoký stupeň automatizace těchto procesů. Aplikace umožnila v podniku aplikovat zásady štíhlé výroby (lean manufacturing):
- Prodej. Vstup obchodního případu, smlouvy, styk se zákazníkem, správa ceníků a automatické ocenění požadavků. Sledování obchodního případu.
- Výroba a technologická příprava výroby. Příprava výroby, normy, kalkulace nákladů.
- Řízení zakázek výroby a detailní plánování výroby. Vazba na řídící výrobní systémy (řídící systém zvlňovacího stroje, řízení válečkové dráhy, automatizovaný lis, ...).
- Kalkulace nákladů, profitabilita zakázek, profitabilita podle druhů výrobků.
- Odvádění hotové výroby a expedice. Automatické (bezobslužné) odvádění výroby podle palet., evidence expedičních skladů, distribuce k odběrateli, vyúčtování vzhledem k odběrateli.
- Řízení kvality. Evidence a vyhodnocování měření jakosti výrobků. Atesty.
- Zásobování. Materiální zásobování speciálním materiálem, výrobní mezisklady.
- Certifikace FSC / PEFC. Řízení a kontrola výrobního procesu s ohledem na požadavky certifikace. např. detailní monitoring pohybu materiálu. .
- MES, tj. detailní a plně automatizovaný monitoring výrobních procesu.
- Vazba na účetní systém SAP R/3.
- MIS, velmi obsáhlý Manažerský informační systém pro detailní pokročilou analýzu prodeje a detailní analýzu nákladů na výrobu. Komplexní a pružná podpora pro manažerské řízení a rozhodování. Analýza a rozbory dat především z oblasti obchodu, financí a výroby. Systém čerpá data přímo z primárního systému MAGIS, kvalitně je prezentuje a provádí jejich analýzu.
AGROP NOVA a.s. , Novatop
Přední evropský podnik v oblasti dřevo-výroby. Podnik vyrání vícevrstvé velkoplošné masivní desky (SWP) a také složitější výrobky z SWP desek: montované masivní panely pro dřevostavby (stavební systém NOVATOP), dřevěné podlahy, nakonec jako vedlejší produkt lisované brikety. Provozovny společnosti jsou v Plumlově (sklad řeziva, sušička), Ptení (sklady, hlavní výroba) a Opavě (administrativní centrum, vedení společnosti).
Systém MAGIS PRO pokrývá v podniku veškeré klíčové obchodní procesy:
- Ekonomické agendy (účetnictví, styk s bankou, finance)
- Skladové hospodářství, tj. materiálové zásobování, nákup materiálu a surovin, evidence výrobních meziskladů (polotovary, rozpracovaná výroba). Využívá značení skladových položek (např. balíků řeziva) etiketami s bar.code a pro evidenci jsou využívány mobilní terminály.
- Obchod, správu kontraktů, kontrolu kredibility zákazníků.
- Plánování a řízení výroby, technologickou přípravu výroby (kusovníky, normy spotřeby s ohledem na kvality řeziva a dřevinu).
- Evidenci mezioperačních skladů a rozpracované výroby.
- Značení výrobků, expedici výrobků.
- MIS, propracovaný manažerský informacní systém, který zastřešuje celou aplikaci a poskytuje detailní analýzy především obchodních dat.
Veškeré lokality jsou napojeny na centrální aplikační a databázový server.
Podrobnější popis aplikace je uveden v samostatném dokumentu - případové studii, podrobnosti k aplikaci MIS v podniku také zde.
Řetězárna a.s., Česká Ves
Podnik je tradičním výrobcem svařovaných a uzlových řetězů a výrobcem obdobných výrobků. Do vyráběného sortimentu patří např. různé typy řetězů pro osobní i nákladní automobily, autobusy a traktory (sněhové, záběrové, ochranné). Tradice tohoto podniku, který sídlí v oblasti Jeseníků, sahá do roku 1894.
V současné době podnik zaměstnává cca 450 pracovníků, většina produkce je směrována na export.
Systém MAGIS je v podniku provozován od roku 1995 pro oblast ekonomického zpracování a zásobování. V roce 1999 byl systém MAGIS rozšířen o nové moduly pro řízení a plánování výroby a komplexní sledování obchodního případu.
Systém MAGIS Pro byl implementován v rozsahu následujících modulů:
- Účetnictví a výkaznictví, Finance, Majetek
- Mzdy a personalistika
- Zásobování - materiálové sklady, výrobní mezisklady
- Obchod, objednávky odběratelů
- Celní řízení
- Technologická příprava výroby, kalkulace
- Řízení a plánování výroby, dílenské řízení výroby
- Expedice a fakturace
Aplikace zohledňuje řadu specifik v podnikových procesech, zvláště pak v procesu řízení výroby, které souvisejí se specifiky vyráběného sortimentu (délkový řetěz).
Strojírna Vehovský s.r.o.
Firma Strojírna Vehovský s.r.o. je menší strojírenská firma (cca 50 pracovníků) orientující se ryze na zakázkovou strojírenskou výrobu. V současné době firma provádí práce opravy a prodej použitých kovoobráběcích a tvářecích strojů a především kovoobrábění na klasických i CNC obráběcích strojích. Tato činnost spočívá především ve výrobě dílců vyráběných a dodávaných většinou podle výkresové dokumentace zákazníka (např. dílce pro automobilový průmysl).
Pro firmu uvedené činnosti představují poměrně velké množství menších zakázek. Část zakázek jsou opakované požadavky na opakovatelné výrobky.
V podniku je provozován od počátku roku 2004 aplikace MAGIS Lite, která je určen právě pro menší instalace. O nasazení systému MAGIS Lite bylo managementem podniku rozhodnuto především z důvodu najít vhodné nástroje pro podporu prosté výrobní evidence a především pro plánování a rozvrhování práce.
MAGIS Lite byl později rozšířen na komplexní řešení MAGIS PRO a je nyní provozován na celkem 15-ti pracovních stanicích. Pokrývá následující firemní agendy a procesy:
- Účetnictví a finance
- Mzdy a personalistika
- Zásobování materiálem
- Řízení zakázek výroby
- Technologickou přípravu výroby
- Dílenské řízení výroby
- Plánování výroby
- Expediční sklad a fakturaci
Podrobnější popis aplikace je uveden v samostatném dokumentu - případové studii.
Technické služby Opava, s.r.o.
Hlavní náplní podniku je poskytování služeb pro stálé odběratele. Zákazníky podniku jsou převážně obce v katastru jeho působnosti a dále podniky a občané tamtéž. Řadu služeb poskytuje podnik jménem svého zřizovatele, tj. města.
Komplexní řešení MAGIS PRO je ve firmě využíváno pro řízení všech klíčových procesů, tj. ekonomických, logistických, pro řízení a vyhodnocení zakázek služeb, a to včetně specifických služeb, jako jsou doprava, správa hřbitova a svoz odpadu, čistota města a zahradnictví.
Aplikace reflektuje značná specifika v řídících procesech v organizacích tohoto typu. Zajišťuje přesný přehled o hospodaření jednotlivých útvarů podniku a o profitabilitě jednotlivých zakázek (akcí).
Aplikace dnes přestavuje vzorovou implementaci obecného řešení MAGIS TS – Služby, které je odvětvovou modifikací obecné aplikace MAGIS PRO. Aplikace MAGIS TS – Služby je určena právě pro podniky technických služeb, a to bez ohledu na jejich velikost.
Podrobnější popis aplikace je uveden v samostatném dokumentu - případové studii.
OK STS Toužim a.s.
Firma OK STS je střední strojírenská firma s cca 350-ti zaměstnanci. Hlavním výrobním programem je konstrukce a výroba palet (včetně plastových dílů), především pro automobilový průmysl. Jedná se zčásti o výrobu typizovaných výrobků a zčásti pak o ryze individuální výrobu podle specifikace odběratele.
Z hlediska organizace lze tuto výrobu charakterizovat jako ryze zakázkovou řízenou požadavky odběratelů, výroba na sklad je minimální (pouze vybrané díly).
Požadavkem vedení firmy při zadání projektu bylo vytvořit podporu pro řízení požadavků odběratelů a výrobních zakázek, které z těchto požadavků vyplývají. Důraz byl kladen na přesné a věrohodné sledování průběhu zakázek včetně sledování naběhlých náklady. Dále byla požadována podpora pro zavedený systém odměňování pracovníků na základ splnění úkolu a dělení stanoveného prémiového bonusu pro zakázku.
Systém MAGIS PRO je ve firmě využíván pro řízení ekonomických, logistických a výrobních procesů. Implementace byla zahájena koncem roku 2002 (ekonomické moduly a zásobování) a v rámci následné etapy v průběhu roku 2003 bylo provedeno rozšíření o výrobní moduly.
MAGIS PRO pokrývá v podniku následující typy procesů:
- Finanční účetnictví, účetnictví a kontroling.
- Evidence a správa majetku.
- Zásobování, nákup.
- Technologická příprava výroby s vazbou na konstrukční systém (AutoCAD, CATIA).
- Obchod (poptávky, nabídky, objednávky).
- Řízení zakázek výroby, výrobní plán.
- Dílenské řízení výroby, vazba odvedených výkonů na mzdový systém.
- MES, detailní monitoring výrobních operací v režimu start - stop.
- Kalkulace nákladů, výpočet prémiových bonusů podle výkonů pracovníků.
Systém je nasazen pro cca 30 aktivních uživatelů.
LQZ, Opava – aplikace JOKR pro organizátora barterových obchodů
Softwarová aplikace JOKR je komplexním softwarovým řešením pro organizaci a vypořádání barterových obchodů a pro organizaci barterových clearingových center. Aplikace vede barterové účty klientů, zachycuje pohyby na účtech, sleduje barterové úvěry a jejich čerpání, provádí a kontroluje vzájemné zúčtování pohybů barterových prostředků mezi klienty. Řeší informování klientů o stavu a pohybech prostředků na jejich účtech.
Aplikace mimoto eviduje nabídky a poptávky klientů, které jsou pravidelně vyhodnocovány (párovány), umožňuje vytvářet a evidovat dokumentaci, spojenou s nabídkami a poptávkami. Eviduje realizované barterové obchody a jejich vyrovnání.
Aplikace poskytuje analytické a rozborové informace o vnitřním fungování struktury organizátora barterového trhu a rozborové informace o obchodním působení.
Systém JOKR podporuje víceúrovňovou distribuovanou organizační strukturu firmy - organizátora barterového trhu (např. pobočka, národní centrála, mezinárodní centrála). Struktura firmy může být mezinárodní a je tudíž v systému JOKR možný mezinárodní barter a jeho zúčtování.
Aplikace je příkladem rozsáhlého komplexního a také specifického softwarového řešení, které bylo od A do Z vytvořeno naší společností.
♦ ♦ ♦ Podrobnější seznam referenčních instalací Vám zašleme na vyžádání ♦ ♦ ♦
Systém podporuje:
Evidenci obalů na kartě zboží / výrobku, a to podle tříd obalů a hmotnosti.
Evidenci vyšších obalů použitých u zboží (karton, paleta, bedna, …) i evidenci složených obalů.
Tisk dokladů s rozšířenou rekapitulací o obalech.
Automaticky generuje o pohybech obalů podle požadavků zákona č. 477.
Vzhledem k množícím se dotazům a požadavkům na podporu elektronického podpisu u dokladů a dokumentů (faktury, dodací listy, …) vystavených softwarovými aplikacemi chceme informovat uživatele a potencionální uživatele našich aplikací o tom, jak je možné vytvářet elektronicky podepsané dokumenty v aplikacích MAGIS.
- Aplikace MAGIS PRO i MAGIS Lite umožňují vytvářet vybrané typy elektronických dokladů ve formátu PDF a tyto mohou být opatřené elektronickým certifikátem (tj. elektronickým podpisem). Elektronický podpis obecně zaručuje, že příslušný dokument v elektronické formě (ale třeba i e-mail či jiná elektronická data) pochází z příslušného zdroje a zároveň garantuje, že jejich obsah nebyl od data vystavení změněn. Podle typu certifikátu (a typu časového razítka) má tento podpis růzmé možnosti ověření a různou právní váhu.
- Elektronický podpis v rámci standardního nastavení aplikace je podporován pro následující typy dokladů: faktura vydaná.Na základě individuálního požadavku pak mohou být podepisovány i další typy PDF-dokumentů vytvářených aplikací: dodací listy, ceníky, obchodní smlouvy, ….
Pozn.: Kromě dokladů jsou elektronicky podepisovány zprávy a dokumenty sloužící pro komunikaci se státní správou: např. Intrastat, Oznámení o nástupu a ukončení pracovního poměru, Evidenční listy atd. … Tyto dokumenty jsou verifikovány a odesílány poněkud odlišným způsobem.
- Podpora elektronického podpisu u dokumentů je v aplikacích MAGIS počínaje verzí 9. Tato podpora zajistí, že na základě parametrů nastavených pro příslušnou instalaci aplikace budou vybrané PDF-dokumenty automaticky při vytvoření podepsány instalovaným certifikátem (certifikáty) a opatřeny časovým razítkem - podle nastaveného parametru nekvalifikovaným (odvozeným ze systémového času podnikového IS) nebo kvalifikovaným podle serveru Certifikační autority, kde byla časová razítka zakoupena.
- Aby bylo možné elektronicky podepsané doklady vytvářet, musí uživatel aplikace mít instalován platný certifikát a musí znát jeho uložení v systému (je nutno nastavit příslušný parametr - cestu k certifikátu - pro aplikaci MAGIS). Tento certifikát musí být přístupný z aplikace na pracovní stanici v okamžiku vystavení dokladu.
- Je doporučeno mít s odběrateli písemně sjednánou možnost zasílání elektronických dokladů, jakou cestou budou zasílány a dále jaké typy certifikátů jsou pro příslušný účel akceptovány, tj. jestli nekvalifikovaný (Self-Signed, opatřený vlastním „neověřeným“ podpisem), nebo kvalifikovaný, zaručený garantovaný nezávislou třetí stranou - CA Certifikační autoritou. Aplikace MAGIS je schopna použít oba typy certifikátů.
- Naši konzultanti jsou připraveni vám uživatelům být nápomocni se získáním certifikátů. Můžeme vám pomoci vygenerovat vlastní (self-signed) nezaručený certifikát. Zaručený /kvalifikovaný/ certifikát vám vystaví na základě objednávky příslušná certifikační autorita, jejich seznam je uveden zde.
- Součástí elektronického podpisu je standardně nekvalifikované (neověřené třetí stranou) časové razítko. Pokud požadujete opatřit dokumenty kvalifikovaným časovým razítkem, je třeba mít zakoupen přístup na server příslušné služby (tzn. mít zakoupen požadovaný počet časových razítek). Pro nastavení funkce elektronického podpisu v aplikaci MAGIS je třeba dodat přístupové údaje k certifikačnímu serveru (identifikaci serveru, login, heslo).
- Detail elektronického podpisu (certifikátu), kterým je příslušný doklad / pdf-dokument opatřen, je k náhledu během zobrazení dokumentu pomocí Acrobat Reader přes tlačítko „Panel podpisu“ v pravé části na horní liště.
- Příjemce takto podepsaných dokumentů (dokladů) by měl zařadit vydavatele certifikátu, který pro doklady akceptuje, mezi důvěryhodné Identity (Certifikáty). U pdf-dokumentu například pomocí Acrobat Reader: otevřít podepsaný dokument, kliknout v horní liště na panel podpisů, otevře se podokno podpisů, kliknout na volbu Podrobnosti certifikátu a v záložce Důvěryhodnost kliknout na tlačítko Přidat k důvěryhodným identitám.
V případě požadavku na zprovoznění elektronického podpisu u dokladů nebo jiných dokumentů vytvářených aplikací MAGIS neváhejte kontaktovat naše konzultanty.
Doplňující informace:
Tabulka skupin DPH v rámci systému MAGIS je uživatelsky definovatelná a počet skupin DPH zde není limitován. Uživateli postačí doplnit nebo upravit skupiny DPH s novou sazbou v tabulce (záznamy se starou sazbou ponechat pro zpracování historie) a současně upravit nastavení skupiny v ceníku zboží a služeb v kontaci dokladů. Dále je třeba upravit příslušný používaný formulář Hlášení DPH (zařadit nové skupiny) používaný pro finanční úřad.
Změnu nastavení Vám mohou provést také naši konzultanti a servisní pracovníci.
O firmě
Firma Strojírna Vehovský s.r.o. je menší strojírenská firma, která se orientuje na zakázkovou strojírenskou výrobu. Firma vyrábí přesné obráběné dílce pro stálé zahraniční odběratele, většinou z oblasti automobilového průmyslu. Výroba je realizována na moderním strojním vybavení - CNC strojích : hrotových soustruzích, svislých CNC obráběcích centrech apod.
Veškerý provoz je soustředěn do jednoho centra, kde se nachází výrobní zařízení, sklady i administrativa a management společnosti. Firma dnes zaměstnává něco přes 50 pracovníků. Pro firmu uvedené činnosti představují poměrně velké množství menších zakázek s důrazem na termín dodání. Část zakázek jsou požadavky na opakovatelné výrobky.
O nasazení systému MAGIS Lite bylo managementem podniku rozhodnuto především z důvodu najít vhodné nástroje pro podporu prosté výrobní evidence a především pro plánování a rozvrhování práce. Bez takovéhoto nástroje by bylo pro pracovníky firmy již obtížné zajistit plynulost výroby a seriózní potvrzování termínů zakázek.
Nasazení aplikace MAGIS ve firmě
O nasazení aplikace MAGIS Lite ve firmě Strojírna Vehovský bylo rozhodnuto v roce 2003, a to v rozsahu na 5ti pracovních stanicích. Instalované funkční celky aplikace byly zaměřeny na účetní a skladovou evidenci, ale také evidenci zakázek výroby a řízení a plánování výroby. Po dílčích rozšířeních a aktualizacích byla v roce 2013 aplikace zásadním zppsbem aktualizována na verzi MAGIS RV UniPaaS a zahrnuje následující součásti - moduly:
- Obchodní evidenci, Nabídky, Objednávky
- Skladovou evidenci, nákup materiálu.
- Technologickou přípravu výroby
- Řízení a plánování výroby
- Evidenci výrobních meziskladů
- Řízení jakosti, evidenci zmetkům, náklady na zmetky
- Fakturaci hotové výroby, expedici
- Kalkulace nákladů výroby
- Účetnictví a zpracování mzdové agendy.
I po rozšířeních na stávajících 20 uživatelů aplikace se jedná stále o aplikaci v menší firmě. Takovéto aplikace mívají některá svá specifika:
- Dělba práce v podniku není tak výrazná jako u větších podniků obdobného zaměření, pracovníci zastávají většinou více funkcí. Toto klade značné nároky na efektivní podporu ze strany softwarové aplikace.
- Tyto firmy kladou důraz na pružnost a schopnost vyrobit na dané technologii prakticky cokoliv co je zákazníkem požadováno.
- Aplikace musí být pro menší firmu cenově příznivá při zachování bohatého funkčního vybavení. Přitom celé softwarové řešení musí být provozně spolehlivé a pro uživatele jednoduše zvládnutelné. Tyto firmy nemívají žádného vlastního IT specialistu.
Systém MAGIS v uvedené konfiguraci je přizpůsoben právě k takovémuto použití.
Provoz aplikace MAGIS
Uživateli systému v počátcích využívání byli účetní, pomocná účetní, nákupčí, vedoucí výroby (dispečer) - současně obchodník a dva mistři střídající se po jednom na směny. Občasným uživatelem byl vlastník firmy. Postupně s rozvojem společnosti se počet uživatelů rozšiřoval, aplikace MAGIS Lite byla rozšířena na "dospělé" řešení MAGIS PRO. V současné době je v systému registrováno přes 15 uživatelů.
Obchodní proces začíná na obchodním oddělení evidencí požadavku zákazníka a zpracováním nabídky. Součástí nabídky je kromě specifikace požadovaného výrobku i kalkulace nákladů na výrobu a návrh ceny. Následným krokem je objednávka. Proces je spojen s technologickou přípravou výrobku.
Další krokem je předání požadavku - objednávky do výroby formou výrobní zakázky. Tento krok je spojen s možnostmi kumulace obdobných požadavků - objednávek do optimální velikosti výrobní dávky. Evidencí zakázek je pověřen vedoucí výroby, který současně zajišťuje plánování výrobních operací a kontrolu termínů výroby. Systém MAGIS poskytuje nástroje nejen pro přesnou evidenci zakázek, technologickou přípravu zakázek včetně zpracování úplné technologické dokumentace, ale především pro termínování výrobních operací a kontrolu nad vytížením výrobních kapacit.
Podklady týkající se materiálových nároků zakázky jsou předávány do skladu a mohou sloužit jako podklad pro nákup materiálu. Aplikace požadavky na materiál umožňuje předat automaticky vyhodnocením materiálových norem u položek výrobní fronty. Firma se základním materiálem většinou předzásobuje, což je jedna z podporovaných metod řízení nákupu v rámci MAGIS.
Aplikace podporuje zadání práce na pracoviště pro provedení jednotlivých operací a také odvádění těchto operací. Mistr na dílně, nyní je jeden na každou směnu, je odpovědný za řízení práce na dílně a pomocí nástrojů MAGIS zadává předepsané operace na pracoviště a konkrétnímu pracovníkovi. K tomu systém vydává příslušné dokumenty: Pracovní lístek - Průvodku.
V rámci odvádění provedené práce jsou měřeny časy operací v (zjednodušeném) režímu Start - Stop.Odvádění provedené práce (odvedení operace) zajišťuje přímo pracovník na dílně, který operaci provedl. V rámci tohoto úkonu jsou mimo jiné sledovány i údaje o kvalitě a případné zmetky (neshody).
Některé práce (operace) jsou zajišťovány v kooperaci s partnery, což je v systému MAGIS rovněž podporováno. Zajištění kooperací je podporováno pomocí různých nástrojů včetně nákupu „kooperací“.
Vedoucímu výroby (a TOP-managementu) systém poskytuje nástroje pro průběžné sledování průběhu zakázek (podle jednotlivých operací), o průběžném náběhu nákladů na zakázku jakož i celkové hodnocení zakázky z hlediska ekonomického a časového.
Po uzavření zakázky a vyexpedování zákazníkovi, nebo i v jejím průběhu, je možné sledovat a srovnávat naběhlé náklady zakázky s prodejní cenou a fakturovanými částkami. Na výrobní evidenci přímo navazuje zpracování skladového hospodářství včetně nákupu materiálu. Zde má obsluha k dispozici nástroje pro plánování nákupu podle nároků výroby.
Vyúčtování (fakturace) zakázky se promítá přímo do účetní evidence. V rámci účetní evidence lze pak provádět mimo jiné hodnověrné ekonomické vyhodnocení jednotlivých zakázek. Účetní evidence završuje celý systém zpracováním závazných výkazů a také klíčových ekonomických ukazatelů pro řízení firmy.
Ve firmě mají činnosti související s financemi a účetnictvím na starosti 2 pracovnice: účetní (současně zajišťuje finanční kontrolu) a fakturantka, která současně provádí fakturaci uzavřených zakázek odběratelům.
Přínosy aplikace MAGIS Lite
Z pohledu managementu podniku implementace aplikace MAGIS umožnila především přehledné průběžné sledování a vyhodnocování jednotlivých zakázek s minimálním administrativním aparátem. Aplikace nyní umožňuje průhledně plánovat výrobní kapacity a ověřovat smluvní termíny zakázek. Dále pak velmi zjednodušuje proces kalkulace cen a porovnání cen a nákladů.
Aplikace podporuje možnost pružného hodnocení zákazníků z různých pohledů. Karta zákazníka poskytuje informace o odebraném množství, platební morálce i další záznamy pracovníků odpovědných za prodej.
Aplikace poskytuje uživatelské organizaci oporu při aplikování postupů řízení jakosti.
Vývojové nástroje UniPaaS. Pro vývoj vlastních aplikací využíváme moderních a velmi produktivních nástrojů uniPaaS (dříve MAGIC eDeveloper v.10), výrobce MAGIC Software Enterprises. Tato svým způsobem revoluční vývojová platforma využívá shodné paradigma pro vývoj Client/Server i Full WEB Based aplikací. Zajišťujeme prodej, školení a podporu pro tyto progresivní vývojové nástroje.