Poskytuje možnosti vytváření a editaci nových firem až do úrovní subjektů a kontaktů. Součástí funkcionality tohoto systému je kromě výše uvedené možnosti evidence poskytnutí také funkcionality pro možnost efektivně spravovat jednotlivé firmy na základě automatické správy například z hlediska kredit limitu, aktivity firmy atd.
Konkrétní aplikované funkce
- Obecná funkcionalita pro zpracování adres a kontaktů. Je dostupná ve všech modelech, kde se pracuje s adresou.
- Subjekty (Adresář subjektů / firem / partnerů / dealerů / …).
- Contact Management.
Přednosti aplikace MAGIS CRM
- Podpora řízení celého cyklu kontaktu se zákazníkem.
- Správa obchodních případů a klientů.
- Podpora pro hodnocení odběratelů a dodavatelů.
- Porozumění a podpora péče o zákazníka.
- Zvyšování spokojenosti zákazníků při zlepšování klíčových procesů.
- Tvorba marketingové strategie k udržení stávajících zákazníků a získání zákazníků nových.
- Přehled o obchodních příležitostech a jejich vyhodnocení.