Obecné informace
Systém MAGIS je robustní modulární informační systém určený pro řízení velkých obchodních a výrobních podniků. MAGIS PRO je desktopová aplikace, která nabízí nejrozšířenější funkcionality. Systém umožňuje automatizovat veškeré základní procesy v podniku nebo firmě: ekonomické, obchodní i výrobní. Umožňuje automatizovat styk s okolím podniku (odběratelé, dodavatelé, banky). Předpokládaný počet uživatelů v síti LAN / WAN je 6 a více.
MAGIS PRO se opírá o architekturu Klient / Server. MAGIS je univerzální řešení, které má řadu odvětvových modifikací určených pro specifického uživatele. Odvětvově orientované modifikace existují např. pro papírenskou výrobu, opravárenství, strojírenskou výrobu, nebo pro obchodní firmu. Systém lze díky použité moderní vývojové technologii dobře a detailně přizpůsobit požadavkům provozovatele systému. Právě možnost individuálního přístupu hraje obecně důležitou roli v našem přístupu k realizaci informačních systémů.
Systém MAGIS PRO může růst s růstem požadavků či celé společnosti. Implementované části lze jednoduše rozšiřovat jak co do počtu uživatelů, tak z hlediska dodaných funkčních celků. Systém MAGIS PRO je komplexní systém pokrývající uceleně problematiku obchodní i výrobní firmy.
Systém pokrývá následující oblasti:
- Ekonomické zpracování, finanční plánování, kontroling.
- Obchodní systém (prodej), požadavky a objednávky zákazníků, smluvní vztahy.
- Správu kontaktů se zákazníky, marketing.
- Zásobování, oběh zboží, logistika.
- Plánování a řízení výroby. Zahrnuje technologickou přípravu, přípravu zakázky, kapacitní plánování, dílenské řízení.
- Plánování a řízení oprav, řízení údržby majetku podniku.
- Kalkulace nákladů na výrobek, zakázku, projekt, činnost.
- Kontrolu a řízení jakosti.
- Manažerský systém (analýzy, statistiky, rozbory).
- Vazby na aplikace typu e-shop (B2B, B2C).
- Podpůrné úlohy (např. správu dokumentů).
- Správu systému (číselníky, katalogy, archivaci historických dat…).
Cíl projektu
Cílem projektu je nabídnout robustní informační systém s nejrozšířenější funkcionalitou, který pokryje požadavky i těch nejnáročnějších zákazníků, bez ohledu na připojení k internetu. Aplikace je určena především pro velké obchodní a výrobní podniky.
Přínosy
- Nejsilnější nástroj v rámci řízení podniku.
- Nejrozsáhlejší dostupná funkcionalita.
- Bohata funkční výbava, která je v nových verzích stále rozšiřována.
- Individuální přístup k řešení IS a konkrétním potřebám podniku.
- Funkce systému MAGIS PRO podporují požadavky systémů řízení kvality řady ISO 9001.
- Aplikace je vždy k dispozici, bez ohledu na připojení k internetu.
Výstup
Výstupem je sofistikovaná desktopová aplikace, která se skládá z relativně samostatných celků – modulů, které spolu vzájemně komunikují a jsou navázány na společné datové jádro. Pro konkrétní instalaci lze volit ty moduly, které odpovídají zaměření firmy nebo podniku a které jsou pro něj v danou chvíli aktuální. Systém probíhá neustálým vývojem a nabídka typových prvků je průběžně doplňována.
V tuto chvíli nabízíme desktopové aplikace pokrývající funkce v oblasti:
- Řízení výroby.
- Řízení výroby kartonáž.
- Řízení údržby.
- Zásoby.
- Finance.
- Majetek.
- Expedice.
- MES.
- MIS.
- Služby.
- Mzdy.
- Účetnictví.
- CMR.
- Rozšířená realita.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Obecné informace
Webová aplikace je dynamická stránka obsahující různé funkce. Jedná se o relativně nový a perspektivní směr, kdy uživatel aplikaci používá v rámci webového prohlížeče, který se přizpůsobí různým obrazovkám a zařízením. Je to jedna z možností, jak řešit internetové aplikace, které se svým uživatelským komfortem zcela vyrovnají aplikacím desktopovým. Vytvořili jsme úplně nové programovací prostředí, které nám usnadní vyvíjení nových funkcionalit a zachování kompatibility se stávajícím řešením. Aplikace lze spouštět na různých zařízeních, které mají internetové připojení, včetně mobilních zařízeních, chytrých mobilů a tabletů. Aplikace je instalována a spuštěna na vzdáleném Cloud serveru, kde je umístěna aplikace i příslušná databáze, což usnadňuje údržbu, aktualizace a snižuje náklady na provoz.
Cíl projektu
Cílem projektu je nabídnout zákazníkům odlehčenou verzi našich aplikací v online prostředí bez nutnosti využití jejich vlastní IT infrastruktury. Nabízené webové aplikace mají nižší prodejní cenu než desktopové aplikace, avšak svým komfortem se jim zcela vyrovnají. Dalším cílem je rozšíření stávajících modulů o novou vizuální vrstvu s možností zobrazení na různých zařízeních.
Přínosy
- Přístupnost k aplikaci odkudkoliv s využitím internetového připojení.
- Fungování bez nutnosti instalace a aktualizace.
- Nezávislost na platformě a technickém vybavení.
- Kompatibilita napříč zařízeními a prohlížeči.
- Uživatelské ovládání má velmi obdobné možnosti, jako u desktopových aplikací.
- Vysoká míra customizace, snadné a rychlé přizpůsobení potřebám podniku.
- Zabezpečení dat.
- Snížení nákladů – provoz aplikace v cloudu místo vlastního serveru.
- Interoperabilita dat – možnost využití webové aplikace k „zastřešení“ i dalších používaných aplikací třetích stran, např. přehledné informace z více systémů na jednom místě, včetně grafického rozhraní a designu.
Výstup
Realizací tohoto projektu jsme dosáhli významné inovace v oblasti vývoje ERP systému pro širokou škálu podniků, institucí a služeb. Díky vyvinutým aplikacím se může naše společnost zařadit mezi leadery v inovacích v této oblasti, a to díky vyšší uživatelské přívětivostí, propojením jednotlivých funkcí, tvorby sestav, export dokumentů a možnosti využití výstupů na chytrých telefonech a tabletech.
Díky realizací tohoto projektu naše společnost zvýší konkurenceschopnost na trhu a bude schopna nabízet moderní a uživatelsky přívětivé ERP řešení.
Výstupem je sofistikovaná webová aplikace v odlehčené verzi s nižšími náklady na provoz. Celé řešení tak funguje a je nabízeno jako komplexní Cloudová služba.
V tuto chvíli nabízíme webové aplikace pokrývající funkce v oblasti:
- Finance.
- Majetek.
- Řízení výroby.
- Zásoby.
- CRM.
Nyní probíhá customizace jednotlivých aplikací dle konkrétních potřeb a vyžadovaných procesů našich zákazníků.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Aplikace Řízení jakosti je určen pro zpracování dokumentů souvisejících s kontrolou jakosti výrobků, zajištění evidence kontroly jakosti a vyhodnocování výsledků této kontroly. Aplikace umožňuje sledovat a vyhodnocovat výskyty neshodných výrobků (zmetků) a umožňuje evidenci dokladů kontroly jakosti (upozornění kontroly, hlášení kontroly).
Systém podporuje plánování kontrolních postupů, evidenci zjištěných neshod, zpracování příslušných protokolů. Umožňuje sledovat náklady na opravy neshod.
Přednosti aplikace MAGIS Řízení jakosti
- Evidence hlášení o výskytu zmetků.
- Evidence hlášení upozornění kontroly
- Vyhodnocení hlášení o výskytu zmetků
- Tisk dokumentů souvisejících s hlášením kontroly jakosti
- Vazba na opravné zakázky (pro opravu neshody)
- Vazba na kalkulaci nákladů spojené s Hlášením (s odstraněním neshody). Zjednodušená varianta evidence nákladů