Translation in progress
HelpDesk - elektronická podpora uživatelů
Na této stránkce níže je vstup do HelpDesk aplikace určené pro smluvní zákazníky. HelpDesk je internetová aplikace, která slouží k zadání požadavků na servis, rozvoj, k předávání dotazů a připomínek. HelpDesk umožňuje sledovat plnění těchto úkolů a požadavků.
Přístup do HelpDesku je umožněn všem zástupcům našich zákazníků, kteří mají smluvní vztah typu "Smlouva o pronájmu aplikace" nebo "Servisní smlouva". Přístup Vám zprovozníme zdarma na základě žádosti - stačí uvést základní identifikaci: firma, jméno, příjmení, e-mailová adresa.
- Zde vstup do HelpDesku pro uživatele MAGIS Pro / MAGIS Lite.
- Zde vstup do HelpDesku pro uživatele aplikace MAGIS CB - Smurfit Kappa Packaging.
- Zde vstup do HelpDesku pro uživatele aplikace MAGIS PRO - Agrop Nova a.s. / Novatop.
- Zde vstup do HelpDesku pro uživatele aplikace MAGIS CB - Obaly Morava a.s.
- Zde vstup do HelpDesku pro uživatele aplikace MAGIS CB - Plojhar s.r.o..
Dokumenty ke stažení:
- Popis přístupu k HelpDesku zde ...
- Popis MAGIS PRO (.doc), česky
- Popis MAGIS PRO (.doc), anglicky
- Popis MAGIS CB (pdf), česky
- Popis MAGIS TS (pdf), česky
- Popis iBolt (english)
- Aktuální změnové listy produktů MAGIS (.doc) - pouze pro registrované (servisní smlouva)
On-line demonstrace aplikace MAGIS je možná prostřednictvím internetu. Na základě žádosti Vám zřídíme dočasný přístup k vhodné DEMO aplikaci, která bude nejlépe vyhovovat Vašim potřebám. Tímto způsobem si můžete po dohodě aplikaci nezávazně projít i s asistencí konzultanta.
Takovouto prezentaci si můžete vyžádat prostřednictvím obchodního oddělení, viz stránka kontakty.